Wanneer u een klacht heeft omtrent uw bestelling via onze webshop, dan kunt dit kenbaar maken door ons te bellen (0182 – 796 798) of door een mail te sturen (info@verduijn.info). Wij streven naar tevreden klanten en zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u van ons een terugkoppeling op uw klacht hetzij per mail hetzij per telefoon.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Verder willen u graag wijzen op de klachtenregeling volgens onze algemene voorwaarden.